förlåt

de känns som ja bara sitter och ursäktar mig själv i den här bloggen.... att jag ens skriver nu innan jag ska iväg och jobba är väl ett fenomen

"detta har hänt"'

jag praoar påååååå röda korset hahahah aja mycket fika blir det iallafall :)

jag och peter är vänner igen efter "incidenten" (cheese)

jag har haft värsta partymode de senaste veckorna! ashärligt

eve och jag har spenderat mycket kvalitéts tid med varandra

min syrra och daniel kommer till härnösand idag (eller kanske imorgon?) YEY

de var lite sådär de som är pågång hahah

nu ska jag skynda och sminka mig sen iväg på äventyr på röda korset!

(rök och snusfri i 47 dagar!!!)



vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0